Koude acquisitie wordt steeds meer een specialisme
Blokken die hap!
Gaaf om te zien, dat steeds meer bedrijven hun telefonistes opdracht geven om “koude bellers” te blokken. Dit zorgt er namelijk voor, dat jij je nog beter kunt onderscheiden met jouw aanpak met koude acquisitie zodat jij er wel door komt.
Whats-up?!
Als ik onze jongeren voorbij ons kantoor zie fietsen valt het mij op, dat ze met een half oog op de weg kijken en voor de rest diep in hun telefoon zitten. Er wordt gecommuniceerd met geschreven berichten. Vrijwel niemand komt al bellend voorbij zetten. Kunnen ze het nog wel, durven ze het straks wel om in hun werkende leven als verkoper de telefoon te pakken? Wellicht met de juiste training?! De spoeling van mensen die koud durven te bellen wordt in ieder geval steeds dunner. Bedrijven gaan zich meer en meer positief onderscheiden door wel gewoon te bellen.
Vluchtgedrag.
Als je de online specialisten mag geloven kan je maar beter stoppen met koud acquireren. Online is toch veel handiger? Laat de digitale wereld het werk voor je doen! Gelukkig is de waarheid anders. De online mogelijkheden hebben we zeker nodig. Wij zien echter alleen steeds meer, dat de online mogelijkheden gebruikt worden om maar niet te hoeven bellen. Juist: vluchtgedrag! Onderscheid jezelf door te blijven bellen en vergeet daarbij de online mogelijkheden niet.
Blijf bellen; 123commercie